publicado 27-06-2016 en Notícies Verdi, Promocions, Sessió especial

Todos queremos algo (preestrena) a La festa de l’espectador

Todos queremos algoDemà 28 de juny, et portem la preestrena de Todos queremos algo de Richard Linklater. L’aclamat director de Boyhood, ens transporta als anys 80 amb aquesta seqüela de Dazed and Confused. Richard Linklater, cinc vegades nominat per l’Acadèmia de Cinema de Hollywood, és un dels realitzadors millor valorats del panorama actual. Durant els últims 30 anys s’ha convertit en un gran impulsor i defensor del cinema independent a través de la Film Austin Society, que ell mateix va fundar en 1985.

Jake arriba a la Universitat de Texas en el seu esportiu, amb les finestretes baixades i la música a tot volum. Li esperen els seus nous companys de l’equip de beisbol. Queden només uns dies per a arrencada el curs, però pensa aprofitar-los. Uns dies per conèixer noies, anar a festes i fer amics.

“És nostalgia, pura i dura, sense destil·lar… un panegíric gairebé costumista però amb un deliciós to de autoparodia (…) petita meravella”.

Toni García -El Mundo-

Compra aquí la teva entrada anticipada