Jean-Luc Godard torna al “Dijous d’Imprescindibles” amb La chinoise

Chinoise_cartel

El 7 de setembre a les 20:15h recuperem al “Dijous d’Imprescindibles” La chinoise de Jean-Luc Godard.

Demolidora reflexió sobre el maoisme per part d’una de les figures clau en la història del cinema modern, l’incomparable Jean-Luc Godard (Banda aparte), guanyador d’un Oscar honorífic el 2011. Destaquen les interpretacions de Jean-Pierre Léaud (Masculino, femenino) i Anne Wiazemsky (Al azar, Baltasar). Una pel·lícula que inclou molts dels aspectes fonamentals en l’obra de l’insigne cineasta, veritable revolucionari artístic i tot un referent de la cultura contemporània.

París, estiu de 1967. Alguns intentaven aplicar els principis que van trencar amb la burgesia de l’URSS i dels partits comunistes occidentals. Amarats del pensament de Mao Tse Tung i de la literatura comunista, un grup d’estudiants francesos comença a preguntar-se per la seva posició en el món i les seves possibilitats de canviar-lo, encara que això signifiqui considerar el terrorisme com una possible via.

Compra aquí la teva entrada anticipada

Pròxims títols

Dijous 14 de setembre: Week-end (1967) de Jean-Luc Godard