Reserva ja la teva entrada per veure BLADE RUNNER 2049 als Verdi!

null

El 6 d’octubre s’estrena als Verdi Blade Runner 2049, l’esperadíssima nova entrega del clàssic de la ciència-ficció dirigit per Ridley Scott al 1982.

L’encarregat de realitzar aquesta nova adaptació basada en l’obra de Philip K. Dick és Denis Villeneuve, director de títols de culte com Incendies, Enemy o La llegada. El repartiment del film està encapçalat per Ryan Gosling (Drive, La la land), Harrison Ford (Star Wars, Blade Runner) i Jared Leto (El club de la luchaDallas Buyers Club).

Reserva aquí la teva entrada i preparat per veure amb nosaltres aquesta nova fita de la ciència-ficció.

Sinopsi:

Trenta anys després dels esdeveniments del primer film, un nou blade runner, K (Ryan Gosling) descobreix un secret llargament ocult que podria acabar amb el caos que impera a la societat. El descobriment de K el porta a iniciar la recerca de Rick Deckard (Harrison Ford), un blade runner al qual se li va perdre la pista fa 30 anys.

Consulta horaris i compra aquí la teva entrada anticipada