Preestrenem Wonder Wheel, la nova pel·lícula de Woody Allen!

Wonder Wheel

El dimarts 19 de desembre a les 20.15h preestrenem Wonder Wheel de Woody Allen a “La festa de l’espectador”.

La pel·lícula suposa la seva primera col·laboració amb la guanyadora de l’Oscar Kate Winslet (Titanic), Justin Timberlake (La red social), Juno Temple (Maléfica) i Jim Belushi (Danko: Calor rojo). Després de Café Society, la fotografia torna a ser a càrrec del guanyador de tres Oscars Vittorio Storaro (Apocalypse now, Rojos, El último emperador).

Sinopsi:

Nova York, anys 50. Les vides de quatre personatges s’entrellacen enmig de l’enrenou del parc d’atraccions de Coney Island: Ginny (Kate Winslet), una ex actriu emocionalment volàtil que ara treballa com a cambrera; Humpty (Jim Belushi), l’operador de la famosa sínia i marit de la Ginny; Mickey (Justin Timberlake), un atractiu i jove socorrista que somia a convertir-se en escriptor; i Carolina (Juno Temple), la filla de Humpty, que s’amaga d’uns gàngsters a l’apartament del seu pare. Una història de passió, violència i traïció.

Compra aquí la teva entrada anticipada.