Homenatge a Charles Chaplin en “Dijous d’Imprescindibles”

luces-NEWS

El 9 de maig retem homenatge a Charles Chaplin en “Dijous d’Imprescindibles” amb un programa doble que inclou el migmetratge Armas al hombro i la pel·lícula Luces de la ciudad.

ARMAS AL HOMBRO (1918), de Charles Chaplin

Amb motiu del centenari de la seva estrena a Espanya, recuperem aquest emblemàtic migmetratge de Charles Chaplin.

Sinopsi

El soldat número 13 de l’exèrcit americà de la 1ª Guerra Mundial defensa el front amb els seus companys. Charlot, convençut que morirà per haver trencat un mirall, no encertar en cara o creu i per portar el 13 de la mala sort, surt ple de por de la seva trinxera, però aconsegueix capturar un grup d’enemics alemanys ell sol. Després d’això, creu que té bona sort, i decideix fer un treball voluntari en el qual li passaran moltes coses; entre elles, disfressar-se d’arbre, ajudar a una dona francesa, capturar més alemanys i fins i tot guanyar-se el respecte de tota la base americana.

LUCES DE LA CIUDAD (1931), de Charles Chaplin

Escollida entre les 100 millors pel·lícules de la història pel American Film Institute i la revista Time, i entre les 50 millors pel British Film Institute. Retrat social en el context de la Gran Depressió amb què Chaplin assoleix nous nivells d’emoció i de qualitat cinematogràfica.

Sinopsi

Vagant pels carrers de la ciutat, Charlot topa amb una venedora de flors cega que li pren per un milionari. Commogut per la seva dolçor, Charlot es compromet a aconseguir els diners necessaris per pagar-li una operació que li retorni la vista. Per aconseguir-ho es veurà involucrat en tot tipus d’extravagants desventures.

Compra aquí la teva entrada anticipada

Pròxims títols

Dijous 16 de maig: Orfeo Negro (1959), de Marcel Camus

Dijous 23 de maig: Programa doble - Cinema paradiso (1985) + Tommy (1975)