Preestrena de Retrato de una mujer en llamas a “La festa de l’espectador”

retrato-NEWS

Dimarts 1 d’octubre a les 20.15h preestrenem Retrato de una mujer en llamas a “La festa de l’espectador”.

La nova pel·lícula de Céline Sciamma (Tomboy, Girlhood) presentada en els Festivals de Cannes (on va guanyar el Premi al Millor Guio) i Sant Sebastià. Una brillant reflexió sobre l’art, l’amor i la sensualitat protagonitzada per Adèle Haenel (120 pulsaciones por minuto, La chica desconocida) i Noémie Merlant (La profesora de Historia).

Sinopsi

Bretanya francesa, 1770. Marianne és una pintora que ha de realitzar el retrat matrimonial d’Héloïse, una jove que acaba de deixar el convent. Héloïse no accepta el seu destí com a dona casada i es nega a posar, per la qual cosa Marianne ha de treballar en secret. Per a això, es fa passar per dama de companyia, per així observar-la de dia i pintar-la de nit. La seva relació es torna més intensa a mesura que comparteixen juntes els últims moments de llibertat d’Héloïse abans del seu casament.

Compra aquí la teva entrada anticipada.