El reino (VOSI)

Descàrregues Trailer El reino (VOSI)
  • Títol original: El reino
  • Data d'estrena: 28-09-2018
  • Durada: 132 min.
  • País:
  • Gènere:
  • Idioma:
  • Calificacion:

Manuel (Antonio de la Torre), un influent sotssecretari autonòmic d’un partit polític, que ho té tot a favor per donar el salt a la política nacional, observa com la seva vida perfecta s’enfonsa a partir d’unes filtracions que li impliquen en una trama de corrupció al costat de Paco, un dels seus millors amics. Mentre els mitjans de comunicació comencen a fer-se ressò de les dimensions de l’escàndol, el partit tanca files i únicament Paco surt indemne. Manuel és expulsat del regne, assenyalat per l’opinió pública i traït pels què, fins fa unes hores, eren els seus amics. Encara que el partit pretén que ell carregui amb tota la responsabilitat, Manuel no es resigna a caure sol. Amb l’únic suport de la seva dona i de la seva filla, i atrapat en una espiral de supervivència, Manuel es veurà obligat a lluitar contra una maquinària de corrupció que porta anys greixada, i contra un sistema de partits en el qual els reis cauen, però els regnes continuen.