Hotel Transilvania 2 (Doblada catalán)

Descàrregues Trailer Hotel Transilvania 2 (Doblada catalán)

Tot sembla estar canviant a millor a l’Hotel Transilvania… La rígida política de “només per a monstres” establerta per en Drácula per a l’hotel, per fi s’ha relaxat i s’han obert les portes també a hostes humans. Però, de taüts per dins, en Drácula està preocupat en veure que el seu adorable nét Dennis, mig humà i mig vampir, no mostra signes de ser vampir. Així que, mentre la Mavis està ocupada visitant a la seva família política humana en companyia d’en Johnny –i immersa ella mateixa en el seu propi xoc cultural– en Drácula recluta als seus amics Frank, Murray, Wayne i Griffin per fer passar en Dennis per un campament de “entrenament de monstres”. El que no sospiten és que en Vlad, el rondinaire pare d’en Drácula, que és de la vella, però que molt requetevella guàrdia, es disposa a visitar a la família a l’hotel. I quan en Vlad descobreixi que el seu besnét no és de sang pura –i a sobre que els humans són ara benvinguts a l’Hotel Transilvania– les coses es van a posar complicades.