La sombra de la ley

Descàrregues Trailer La sombra de la ley

Any 1921. Espanya viu un moment agitat i caòtic: són els anys del plom, fruit dels violents enfrontaments de carrer entre pinxos i anarquistes. El gansterisme i els negocis il·legals estan instal·lats en la societat. En aquesta situació de disturbis i crims, Aníbal Uriarte és un policia enviat a Barcelona per col·laborar amb la comissaria local de policia en la detenció dels culpables del robatori a un tren militar. Aníbal i les seves formes no troben molt suport entre els seus companys i de seguida comencen els enfrontaments i desconfiances amb l’inspector Rediú, un superior corrupte. Aníbal entrarà en contacte no només amb els baixos fons de la societat barcelonina, entre ells, amb un Baró alemany, un mafiós amb importants connexions, sinó també amb el món anarquista més radical, disposat a tot per aconseguir els seus objectius. Allí coneixerà a Sara, una jove lluitadora i temperamental, la trobada amb la qual tindrà conseqüències inesperades per a tots dos.