Z, La ciudad perdida (VOSE)

Descàrregues Trailer Z La ciudad perdida

Després de participar en una expedició topogràfica de la Royal Society a Bolívia, el soldat Percy Fawcett (Charlie Hunnam), queda fascinat per la jungla i accedeix a participar en una expedició més remota, malgrat allunyar-se de la seva dona, Nina (Sienna Miller), i els seus fills durant uns quants anys. A la selva amazònica, en Percy descobreix vestigis d’antigues civilitzacions perdudes, i torna a Anglaterra convençut de l’existència d’una metròpolis enfonsada, la misteriosa ciutat de Z. Encara que els seus arguments són ridiculitzats per la comunitat científica, en Fawcett s’embarca en un últim viatge a la selva brasilera juntament amb el seu fill Jack (Tom Holland) per a demostrar les seves teories.

Basada en fets reals relatats al llibre de David Grann, “Z, LA CIUTAT PERDUDA” no és només una apassionant aventura, sinó també un complex retrat d’una època de gran convulsió social i científica.