Estrenem Zibila i el poder de les ratlles a Verdi KIDS!

zibila_NEWS_cat

El 7 de febrer arriba als nostres cinemes Zibila i el poder de les ratlles, una cinta d’animació dirigida per Isabelle Favez que projectarem acompanyada de tres curtmetratges.

Directora i escriptora suïssa, Favez va estudiar al departament de cinema i vídeo de la Universitat d’Arts de Zuric. El seu treball de graduació, Replay (1999), es va projectar en nombrosos festivals. Des de llavors realitza curtmetratges infantils, entre els quals destaquen Circuit marine (2003) i Apple Pie (2006), premiats en diversos festivals internacionals.

Podreu gaudir-la als Verdi a un preu reduït de 6’5€ per a nenes i nens de fins a 11 anys*.

Sinopsi

La Zibila és una zebra adoptada per una família de cavalls. En el seu primer dia d’escola, els seus companys la tracten diferent i se’n riuen d’ella per tenir ratlles, però gràcies a una gran aventura amb el seu amic Carino recuperarà la seva confiança.

Vine a conèixer la Zibila i el poder de les seves ratlles! Una història acompanyada de tres curts per celebrar la diversitat.

*Promoció aplicable només a taquilla