Preeestrena de La casa de verano a “La festa de l’espectador”

casa_de_verano-NEWS

El pròxim dimarts 13 d’agost a les 20.15h preestrenem La casa de verano a “La festa de l’espectador”.

La casa de verano és la nova pel·lícula de Valeria Bruni Tedeschi, una comèdia d’embolics, retrobaments i secrets familiars presentada al Festival de Venècia i al Festival de Sevilla.

A més de dirigir i co-escriure el guió, la mateixa Bruni Tedeschi (Locas de alegríaLa alta sociedadEl capital humano) protagonitza el que suposa el seu cinqué llargmetratge. Completen el repartiment Pierre Arditi (Smoking/No Smoking), Valeria Golino (Rain Man), Noémie Lvovsky (Un amor de verano), Yolande Moreau (Amelie) i Riccardo Scamarcio (Manuale d’amore), entre d’altres.

Sinopsi

Una casa a la Costa Blava, allunyada del temps i protegida del món. Allà és on Anna passa les vacances d’estiu amb la seva filla. Envoltada de la seva família, amics i empleats, Anna intenta recuperar-se de la seva recent ruptura sentimental mentre prepara el guió de la seva pròxima pel·lícula.

Compra aquí la teva entrada anticipada